ولی خب قطعا همه اینجور نیستن واینجاست که میگن اگه سخن دلپذیری نداری دل سخن پذیری داشته باشیعنی اینکه بشین گوش کن ببین طرفت داره چی میگه بدبخت
وقتی با بعضی ها حرف میزنی بجای اینکه گوش کنن داری چی میگی دارن فکر میکنن که به محض اینکه حرفت تموم شد چی بگن البته به شرطی که انقدر شعور داشته باشن که بذارن حرفات تموم بشهو چقدر خسته میشه آدم و بی ذوق میشه از هم صحبتی با ادمهایی که همیشه یه گوششون در و یه گوششوون دروازه استبه عنوان مثل خودم با وجود اینکه انسان بسیار خوش بیانی هستم ولی طوری به حرف طرفم گوش میدم که طرفم حال کنه از هم صحبتی با من هر چند قبول نمیکنم هیچ کدوم از حرفهاش رو چون معمولا انسان ها یا چرت میگن یا از خودشون تعریف میکنن یا میخوان یه چیزی رو که نتیجش به نفعشون میشه رو بگن و از این دست شعر و برها
.............................................................................................
آدمهایی که خوب گوش میدن معمولا چن دسته اند خیلی باهوشن>حواسشون جای دیگست و یا اینکه کر تشریف دارن
شرایط و روزهای سخت ایران...ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97