وقتی وبلاگم رو مرور میکنم میبینم هر وقت خیلی حالم بده یاد اینجا میفتم
مطالب رو ک میخونم خنده ام میگیره
یاد اون روزهای تلخ ک میفتم خنده ام میگیره
راست میگن ک غصه و غم چیزهایی رو در اینده میخوریم ک اصلا اتفاق نمیفته
یا این جمله ک چیزی ک نکشتت قوی ترت میکنه
احساس میکنم قوی تر از قبل شده ام ن به معنای پرتوان تر البته
جدیدا یاد گرفتم بیشتر به مشکلات بخندم
چون لحظه های ناب زندگی رو نباید مفت از دست داد
گاهی باید به دنبال سوژه ی خنده بود ک از غمگین و درهم و توهم بودن هیچ چیز درست نمیشه
،....................
شاد زندگی کردن غیر از پول هنر هم میخواد
شرایط و روزهای سخت ایران...ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78