شرایط و روزهای سخت ایران

خرید بک لینک
تلخ ترین خداحافظی ها اونه ک میدونی این دیدار اخر۴ سال دانشجویی من کنار مادربزرگم گذشت و پر بود از خاطره هامهربانی بی نظیر.غرور دوست داشتنی و زحمت کش بی ادعاندیدم مثل اواو از نسل دیگری بودخیلی ساده ولی به دور از خودخواهی عاشق فامیل و جمع ک خونه اش جمع بشنهرگز بدگویی کردنش رو ندیدم.و اگر کنارش بودی و مریض میشدی جوری شبانه روز مثل پروانه دورت میچرخید ک کلافه ات میکرد ولی زود سرپا میشدی از رسیدگی هاشدلم براش تنگ.برای اون روزها.به حدی ک از یاداوریش جگرم میسوزهتو کل دوران بچگیم تنها کسی ک من رو نزد مادربزرگم بود.فقط میگف پیر شی انقد اذیت نکن شرایط و روزهای سخت ایران...ادامه مطلب

ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 17:37

از اونجا ک ۲تا بچه دارم وقتی میام خونه فقط صدا و جیغ میشنوم و سرگرم دیدن بچه هام میشمبالاترین لذت این سالهای زندگیم شده فقط تماشای اونهاحالا ک چن روزی با مادرشون رفتن مسافرت سکوت گرفته خونه روو تنهاییتو تنهایی خاطرات و تحلیل ها و خلاصه راجه به همه چیز وقت هست ک فکر کنه ادمخیلی عمقی فکر کنه زندگی پوچ میشهیعنی تهش تموم میشه حالا هر چی پولدار باشی یا موفق و هر چیولی زیاد باید به این فکر کرد ک چکار کنیم تو این دوره ما جزو حسودها نباشیم ما جزو بخیل ها نشیم.چکار کنیم زود رنج و تو مخی نباشیمچطور مهربان تر باشیمبا حوصله تر و خودخواه نباشیمچطور قشنگ تر صحبت کنیمچطور بخشش و گذشت رو تو خودمون تقویت کنیمچطور ادم تر باشیموقتی خیلی بهش فکر میکنم با خودم میگم اخه جلوی این قشر زیاد حسود و نبین و از خود راضی اگر مهربان باشی ک میخورنتدنیا دیگه جای مهربان بودن انگار نیسولی اگه همه اینجوری فک کنن دنیا رو بوی ...میگیرهبهتره دنبال بهونه نبودیک مهربان قدرتمند بودحداقل تلاش کرداول باید بفهمیم پر از ایرادیمحداقل ایرادهایی ک خودمون قبول داریم رو درست کنیمهر کاری شدنیسمخصوصا درست کردن خصوصیات اخلاقیدلم نمیخواد یک پیرمرد غرغرو بشم..............................................باید اول حسادت رو کشتباید از خوشحالی دیگران خوشحال شدباید برای همه خوب خواستباید همه رو دوست داشتدرست ک میگن اول خودت رو دوست داشته باش ولی خودی ک انسان باشه شرایط و روزهای سخت ایران...ادامه مطلب

ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: شنبه 17 دی 1401 ساعت: 12:39

وقتی وبلاگم رو مرور میکنم میبینم هر وقت خیلی حالم بده یاد اینجا میفتممطالب رو ک میخونم خنده ام میگیرهیاد اون روزهای تلخ ک میفتم خنده ام میگیرهراست میگن ک غصه و غم چیزهایی رو در اینده میخوریم ک اصلا اتفاق نمیفته یا این جمله ک چیزی ک نکشتت قوی ترت میکنهاحساس میکنم قوی تر از قبل شده ام ن به معنای پرتوان تر البتهجدیدا یاد گرفتم بیشتر به مشکلات بخندمچون لحظه های ناب زندگی رو نباید مفت از دست دادگاهی باید به دنبال سوژه ی خنده بود ک از غمگین و درهم و توهم بودن هیچ چیز درست نمیشه،....................شاد زندگی کردن غیر از پول هنر هم میخواد شرایط و روزهای سخت ایران...ادامه مطلب

ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 13:15

وقتی فاصله ی شدن تا نشدن برسه به یک تار مو

دلت دلت رو میخوره

هر چی به نشدن نزدیک میشی مغزت قاطی میکنه

روزهای خوش برات میشه رویا

دلت میخواد بخوابی و وقتی از خواب بیدار شدی همه چی درست شده باشه

راه فرار از التهاب یک چیز

اینکه همیشه با وجود همه ی انرژی مثبت ها خودت رو برای همه ی شرایط اماده کن

،........................

و خدایی ک می ماند با تو

شرایط و روزهای سخت ایران...

ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 13:15

و دنیا برای من خواستتو اوج نشدن ها ناگهان برام باریدو سد خالی رو پر کرد از آبزندگی غافلگیرم کردسرمایه ام برگشت.روزهای خوشم برگشتو هر چه خواستم شدیهوهمونجا ک پایان شب سیه بوددلم میخواد خدا رو بغل کنم و بگم تو بهترین خداییالان ک به این چن سال سخت نگاه میکنم میبینم چه جاهایی خودش بغلم کردهچه جاهایی کمکم کردهاین وسط ها امتحاناش رو هم کردهولی رسیدم به این جمله کهبا خدا باش و پادشاهی کن،........................یادمان نره توی عمری ک میگیریم از خدا قرار نیست همش رو صرف خوشی و سعادت خودمون بکنیماین وسط ها هر چی برای سعادت دیگران بزاری خدا خودش جبران میکنهواسه خوشحالی هم مایه گذاشتن رو یاد بگیریم شرایط و روزهای سخت ایران...ادامه مطلب

ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 13:15

صفحه بندی