لطفا چشم بزنید

خرید بک لینک

وقتی مطلب قبل خودم رو خودم خوندم فهمیدم کهدیگه نوشتن هم از ما گذشته

البته به قولی ببخشید نوشته ای بنده مثل پازلمیمونه واسه اینکه گاهی فعل و فاعلش جا به جاس و باید تا حدودی حدس بزنید

میگن که به چیزی که در ذهنتون میگذره اعتمادکنید

یعنی اینکه اگر در ذهنتون حساب و کتاب میکنید کهاگر اینجوری کنم یا از این راه وارد بشم به موفقیت میرسم حتما اون رو اجرا کنید

مثلا الان تو ذهن من داره این میگذره که نصفمشکلات من از خوشتیپی زیادمه و باید یه فکری بکنم که انقدر ملت چشمم نکنن

خب البته این موضوع رو زیاد نمیشه کاریش کردواسه اینکه حالا تیپ نزنم با جذابیم چکار کنم

....................................................همینیکه هست

خواستم بگم که انقدر دنبال خوشگلی و خوش تیپی واین حرفها نباشید به قولی نمیدونم چی آدمی قشنگ است نمیدونم به چی آدمیتنه این لباس زیبا نشان آدمیت

شاید بعدها بیشتر حرف بزنم درمورداونهایی که عشقخوشتیپی خوشگلی و این حرفها رو دارن

شرایط و روزهای سخت ایران...

ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 15:47

صفحه بندی