یه محقق بزرگ در مورد اینکه چطور به زندگیمونشادی ونشاط تزریق کنیم میگه حتما لازم نیست که تا دو روز تعطیلی میخوره بلند شیدبرید شمال که یه بادی به سرتون بخوره و هم بلکه یه کم نشاط از دست رفتتون رو پیداکنید ویادتون بره چن روزی غم و غصه هاتون رو و از این قبل حرفها
گاهی میشه با به یاد آوردن خاطرات شیرین وخوشزندگی از ته دل بخندیم و انرژی بگیریم و خلاصه شاد باشیم
منبع این حرف هم روزنامه همشهری
جدا گاهی خاطرات تلخ حتی بعد از یک مسافرت دبشروح رو چنان خسته میکنه و جسم رو چنان فرسوده میکنه که نگو
وگاهی چقدر آدم دوست داره به یاد قدیم بیفته وبازبتونه با بچه های دوران دانشجویی و سربازی و مدرسه یه بار دیگه دور هم جمع بشنو از خاطراتشون بگن و هر هر بخندن و حال کنن وجدا حال میده گاهی چقدرخاطره گویی(آه جوونی یادت بخیر)
خلاصه اگه میخواهید کمتر غصه بخورید اولین راهشاینه که خاطرات تلخ رو فراموش کنید مگر اینکه خود آزاری داشته باشید
و این حدیث از حضرت علی که انسان عاری ازحسادت وکینه از ثروتمندترین وخوشبخت ترین انسان هاس هم کم شبیه به این نتیجه تحقیقاتنیست>چون قسمت اعظمی از خاطرات تلخ این دو تا رو در برمیگیره و البته قسمت اعظمدیگرش هم حرص و آز و طمع و...این هاست
............................................................................................
با قسمت نجنگ ولی بجنگ
شرایط و روزهای سخت ایران...
ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86