این سلام به خودم به این خاطر بود که فکر کنم دیگه کسی نباشه که به این کلبه خرابه بخواد سر بکشه
ولی میخوام به زودی دوباره به عرصه وبلاگ نویسی یواشکی برگردم
خیلی فکر میکنم یه جای یواشکی مطلب هام رو بذارم که هیچ کس نشناسه من رو یا همینجا
هنوز به نتیجه نرسیدم
ولی به زودی به نتیجه میرسم
همین دیگه
چیه دنبال جیز خاصی میگردید
تموم شد
شرایط و روزهای سخت ایران...ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96