اگه معلم ابتدایی بودم هرگز این سوال رو نمیپرسیدم
ده سالی میشود که این 5+1رفته ان تو مخ ما که اگه ...
قسمت ما هم این بود که 5+1تو اوج دوران جوونی ما جولون بده تو زندگیمون
...........................................................................................
زیاد دیدهام که 5+1طرفدار داشته تو ایران و گفتن انرژی هسته ای میخوایم چکار
زیاد دیده ام که یواش یواش میگیرن دار و ندار ادم ها رو و سر اخر میگن مگه عقل نداشتی ما بگیم برو بیفت تو چاه تو هم باید بیفتی
شرایط و روزهای سخت ایران...ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99