خوشم با بچم و سلامتیش و میسازم با همه ناخوشی های روزگار که رسمش همینه.عمر کوتاه رو قدر دانسته و بدانید خوشی همین نزدیکی هاس در کنارتان...
.............
دوستان ثابق اگه سرزدید بگم جز خاطرات شیرین زندگی من هستین.خوش باشین
شرایط و روزهای سخت ایران...ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94