از اونجا ک ۲تا بچه دارم وقتی میام خونه فقط صدا و جیغ میشنوم و سرگرم دیدن بچه هام میشم
بالاترین لذت این سالهای زندگیم شده فقط تماشای اونها
حالا ک چن روزی با مادرشون رفتن مسافرت سکوت گرفته خونه رو
و تنهایی
تو تنهایی خاطرات و تحلیل ها و خلاصه راجه به همه چیز وقت هست ک فکر کنه ادم
خیلی عمقی فکر کنه زندگی پوچ میشه
یعنی تهش تموم میشه حالا هر چی پولدار باشی یا موفق و هر چی
ولی زیاد باید به این فکر کرد ک چکار کنیم تو این دوره ما جزو حسودها نباشیم ما جزو بخیل ها نشیم.چکار کنیم زود رنج و تو مخی نباشیم
چطور مهربان تر باشیم
با حوصله تر و خودخواه نباشیم
چطور قشنگ تر صحبت کنیم
چطور بخشش و گذشت رو تو خودمون تقویت کنیم
چطور ادم تر باشیم
وقتی خیلی بهش فکر میکنم با خودم میگم اخه جلوی این قشر زیاد حسود و نبین و از خود راضی اگر مهربان باشی ک میخورنت
دنیا دیگه جای مهربان بودن انگار نیس
ولی اگه همه اینجوری فک کنن دنیا رو بوی ...میگیره
بهتره دنبال بهونه نبود
یک مهربان قدرتمند بود
حداقل تلاش کرد
اول باید بفهمیم پر از ایرادیم
حداقل ایرادهایی ک خودمون قبول داریم رو درست کنیم
هر کاری شدنیس
مخصوصا درست کردن خصوصیات اخلاقی
دلم نمیخواد یک پیرمرد غرغرو بشم
..............................................
باید اول حسادت رو کشت
باید از خوشحالی دیگران خوشحال شد
باید برای همه خوب خواست
باید همه رو دوست داشت
درست ک میگن اول خودت رو دوست داشته باش ولی خودی ک انسان باشه
شرایط و روزهای سخت ایران...ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100