مردوم و شناختی دل من
دل من دیگه خطا نکن...
قبلا فقط از ریتم و اهنگ این شعر خوشم میومد
ولی حالا
با تموم پوست و استخوانم درمیکنم معنی این شعر رو
بخدا ک رحم و مروت ومردانگی مرده
انگار باید فقط فکر خودت باشی و جایگاهت؛به هر قیمتی...
کلاهت رو سفت بچسبی و ببینی باید مجیز کی رو بگی و زیراب کی رو بزنی
والا ک درکم از این مردم شده این
یه بزرگی میگفت مشکل ک بیاد پشت سرهم میاد.اخه انقدر پشت سر هم.انقدر مرتب و منظم
خنجر خوردم.از جلو خوردم.از پشت خوروم.از بغل هم خوردم....همین امروز..از دوست و اشنا و غریبه.هم زمان
وای چقدر بدم میاد از اه و ناله کردن و ننه من غریبم بازی و انداختن تقصیر گردن همه چیزالا خود شخص
والا اگه کسی من رو بشناسه میدونه بگو وبخند بودم و بدون حسرت ب دلی و بدون چشم حسد و...
نمیشه خوب بود.نمیشه دزد نبود.نمیشه چون
نمیخوام عینک بدبینی بزنم ولی بخدا الان اوضاع من اینجوری
هرچی میخوام یک دل سیر گریه کنم؛یکی از درون بهم نهیب میزنه پاشو پاشو خودت رو لوس نکن
یعنی الان خودم هم خودم رو درک نمیکنم
یعنی خودم هم شرایط این روزهای خودم رو باور نمیکنم
...........................
خدا نزار من ببازم
نزار بی عزت بشم
سختی بده؛قبول ولی عزتم رو نگیر
امیدم دیگه فقط یه معجزه از سمت خدا
میترسم ناله کنم بعدا درستش کنی ولی یه دردی بدی ک روزی هزار بار بگم غلط کردم
معامله کرده بودم تو خوشی هام با خدا ک هر بلایی خواستی سرم بیار ولی با بچه هام هیچ وقت امتحانم نکن
سر همین میترسم از شکایتش
کلا
دلم اهل شکایت نیست
شرایط و روزهای سخت ایران...ما را در سایت شرایط و روزهای سخت ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122