
و دنیا برای من خواستتو اوج نشدن ها ناگهان برام باریدو سد خالی رو پر کرد از آبزندگی غافلگیرم کردسرمایه ام برگشت.روزهای خوشم برگشتو هر چه خواستم شدیهوهمونجا ک پایان شب سیه بوددلم میخواد خدا رو بغل کنم و بگم تو بهترین خداییالان ک به این چن سال سخت نگاه میکنم میبینم چه جاهایی خودش بغلم کردهچه جاهایی کمکم کردهاین وسط ها امتحاناش رو هم کردهولی رسیدم به این جمله کهبا خدا باش و پادشاهی کن،........................یادمان نره توی عمری ک میگیریم از خدا قرار نیست همش رو صرف خوشی و سعادت خودمون بکنیماین وسط ه...
ادامه مطلب