
از اونجا ک ۲تا بچه دارم وقتی میام خونه فقط صدا و جیغ میشنوم و سرگرم دیدن بچه هام میشمبالاترین لذت این سالهای زندگیم شده فقط تماشای اونهاحالا ک چن روزی با مادرشون رفتن مسافرت سکوت گرفته خونه روو تنهاییتو تنهایی خاطرات و تحلیل ها و خلاصه راجه به همه چیز وقت هست ک فکر کنه ادمخیلی عمقی فکر کنه زندگی پوچ میشهیعنی تهش تموم میشه حالا هر چی پولدار باشی یا موفق و هر چیولی زیاد باید به این فکر کرد ک چکار کنیم تو این دوره ما جزو حسودها نباشیم ما جزو بخیل ها نشیم.چکار کنیم زود رنج و تو مخی نباشیمچطور مهربان...
ادامه مطلب